Customer First Programme

Setiap pemasangan penuh (full installation) melayakkan pelanggan mendapat keistimewaan Customer First Programme iaitu tambahan dari warranti sedia ada seperti 2 kali lawatan pemeriksaan alatan tempoh warranti walaupun tiada laporan kerosakan dan memperoleh kad Customer First Programme yang istimewa.

TIADA KEBIMBANGAN

Bagi memastikan tahap keselamatan di premis anda tidak diabaikan, kami akan menggantikan peralatan yang mengalami kerosakan setelah disahkan peralatan tersebut dibekalkan oleh pihak syarikat sekiranya peralatan tersebut tidak dapat dibaiki dalam keadaan-keadaan tertentu.

CEPAT BERTINDAK

Dalam keadaan biasa, syarikat akan bertindak untuk sebarang aduan permasalahan dalam tempoh 36 jam manakala bagi permintaan segera (urgent request), syarikat akan bertindak dalam masa 24 jam.

"ON-SITE SERVICE" PERCUMA

Kami menyediakan "On-Site Service" percuma dalam jangka masa waranti. Khidmat ini sah hanya ketika waktu pejabat sahaja.